jump to navigation

Sociala medier i valkampanjen – presentationen 20 februari 2010

Posted by Erik in Okategoriserade.
Tags: ,
trackback

Nu har vi precis avslutat det första seminariet om hur man kan använda sociala medier i valkampanjen – och varför man ska göra det.

Presentationen som jag och Madeleine använde finns här:

Utbildning för FP-kandidater

Diskussionen blev mycket kul och givande tycker vi och det vore kul om ni som deltog ville bidra med era erfarenheter även här på bloggen.

Underlaget till seminariet finns i:

På internet handlar politiken om att bygga relationer – del 1

På internet handlar politiken om att bygga relationer – del 2

Erik

Kommentarer»

1. Eva Kullenberg, Ängelholm - 2 mars 2010

Tack för jättebra och givande seminarium på Sånga-Säby!

2. Camilla J Lindberg - 3 mars 2010

Äntligen ska jag komma igång med en blogg! Jag har så mkt annat med jobb och företag så jag har inte tagit mig tid att sätta mig in i systemet. I och med seminariet känns det mkt lättare, tack.


Kommentera

